שיעורי נהיגה אופנוע

אם הגעתם לגיל שאפשר להתחיל ואתם רוצים לממש לימודי או שיעורי נהיגה אופנוע יש כמה דברים שרצוי לדעת. לפני שאתם יוצאים לדרך החדשה וכמו כל סקר שווקים אחר גם כאן יידרש מכם להבין ולדעת כמה עולה שיעור נהיגה, איך ומאיפה זה מתחיל ואיך להשיג רישיון בדרך הבטיחותית ביותר שתלמד אתכם איך להתמודד עם הכביש ועם כל הסכנות שהוא מביא.

איפה לוקחים שיעורי נהיגה אופנוע?

גרים בפתח תקווה? הבשורות הטובות הן כי היא רוויה בהיצע גדול של מורים לנהיגה שיודעים ויכולים להוליך אתכם על דרך המלך בזכות שיעורי נהיגה בפתח תקווה ממוקדים ונכונים. אז מה יידרש מכם לפני שאתם מגיעים וממשים את הלימודים? קודם כל להוציא טופס ירוק, להחתים את הרופא לרבות אופטומטריסט מוכר מטעם משרדי הרישוי ורק לאחר מכן שהכול יהיה חתום לגשת למבחן העיוני – מבחן התיאוריה.

מה ואיך לומדים תאוריה- לימוד עיוני

לימודי תאוריה במסגרת שיעורי נהיגה אופנוע שתיקחו יתרכזו בכל המתרחש על הכביש בהיבט העיוני. כאמור, מדברים על חוקי תנועה, תמרורים וכן התמודדות עם רגע האמת – מבחן אמריקאי שאותו יש לפתור נכון ולתרגל. במעמד המבחן יידרש מכם לענות על 26 שאלות מתוך 30 כאמור, תוכלו לשגות אך ורק ב4 שאלות ואם אחרת יידרש מכם לגשת ולבצע את המבחן שוב.


עברתם את התאוריה? בשעה טובה ומוצלחת אתם מוכנים ליישם שיעורי נהיגה בפתח תקווה עם טובי המורים. לרוב אורכו של שיעור ייקח 40 דק' ואם תרצו שיעור של שעה זה ייחשב כשיעור כפול. לאחר שתסיימו את מכסת השיעורים יהיה ניתן לדון עם המורה ולהחליט האם לעבור לטסט או להמשיך ולתחזק את הידע בעוד כמה שיעורים.